Julia Heimonen Davis

Höjdpunkter 2013

Kategori: Allmänt

Hej
Eftersom att jag knappt bloggade någonting förra året så tänkte jag skriva lite om mina höjdpunkter 2013.
 
1. Var på Liseberg med Sanna, Felix och Pontus
I början på sommarlovet så åkte vi till Liseberg och det var verkligen hur kul som helst. 
Min mamma bor i Göteborg så vi sov där. 
Felix och Pontus åkte hem dagen efter, men jag och Sanna stannade i en vecka.
 
2. Var i Turkiet
I Juli så åkte jag till Turkiet med min mamma, min lillebror, min låtsaspappa och min mormor.
Vi var där i två och en halv vecka, det var för länge tycker jag. Började längta hem till kompisarna och Sverige ganska mycket.
Men det var jättemysigt iallafall.
 
3. Felix 
I September så blev jag tillsammans med Felix. Det var det absolut bästa som hände mig förra året.
 
 
 
4. Var i Turkiet igen
I December så var jag i Turkiet igen. Fast den här gången så var inte mormor med, men Sanna var med :)
Vi var där i två veckor och vi firade både jul och nyår där.
Det var jättemysigt och hur kul som helst, men jag längtade hem till Felix väldigt mycket.
 
 
 
5. Finland
I November så åkte jag på kryssning till Finland med min pappa, min låtsasmamma och min låtsassyster.
Vi träffade min farmor och min låtsasfarfar där.
Jag träffar inte dom så ofta så det var verkligen jättekul att göra det.
 
6. När jag fyllde år
På min födelsedag så var jag med Sanna, Michelle och Felix. 
Michelle och Sanna hade köpt en jättefin ljusrosa tårta som det stod "Grattis bestie" på :)
Min mormor kom på min födelsedag också, och hon stannade hela veckan.
På helgen samma vecka så kom min mamma min lillebror och min låtsaspappa också. 
Och så fick jag fick ett xbox i födelsedagspresent<3333
 
 
Kommentera inlägget här: