Julia Heimonen Davis

Hej!

Kategori: Allmänt

Vi hade ömsa dag idag i skolan, för er som inte vet vad det är, så innebär det att man inte följer något schema utan istället så jobbar man med det man behöver jobba med.
Fast min klass var iof inte i skolan idag... Vi var i Kalmar.
Först fick man välja om man ville vara i simhallen eller i ishallen. Jag valde ishallen :)
Sen så var vi på studiebesök på ett ställe som heter Norden. Dom gör typ tuber där.. Det var väl inte så superkul,, men helt ok.
 
Nu är det bara två dagar kvar till helg och sportlov. Och det ska bli så förbannat skönt,, jag behöver verkligen en paus från skolan nu.
 
Nu ska jag iaf städa mitt rum lite fort, sen så ska jag gå och köpa choklad<3 Och när jag kommer hem igen så ska jag lägga mig i sängen och kolla på förhäxad. Världens bästa serie.
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: