Julia Heimonen Davis

Göteborg

Kategori: Allmänt

Hej på er ! 
 
Det känns som att jag har suttit på ett tåg hela dagen idag. Fast det bara tar fyra timmar att åka med tåg från Kalmar till Göteborg. 
Eller bara och bara kanske det inte är... 
 
Men som ni kanske försår så är jag i Göteborg nu.
Hos min mamma. 
 
Vet ungefär vad jag ska göra varje dag här,, imorgon ska jag ta hål i naveln, gå på stan, och träffa några kompisar. På fredag ska jag följa med två kompisar i Stenungsund till skolan.
...Ja jag går frivilligt upp tidigt å går till skolan på mitt lov... haha
Sen får vi se om jag sover där. På lördag ska jag ha ultra mega mycket shopping dag. Och myskväll med mamma, min lillebror zack och min låtsaspappa Don. 
På söndag ska jag ju åka tillbaka till Öland igen så ska nog bara packa å sen träffa några kompisar en stund.
 
Det är vad jag har planerat...
 
hm jag är faktiskt inte så jättenervös för att ta hål i naveln. Längtar nog...
 
 
Nu sitter jag iallafall här med min katt och äter godis och kollar på Andra Avenyn. Mys! 
Eller ja inte precis just nu, eftersom att jag bloggar...
 
åh aja anyway, ha en trevlig natt folket
 
 
 
Kommentera inlägget här: